4 d’abril del 2011

Australia, ese pequeno pais


Primer aterratge a Australia (el pais dels meus somnis) retencio a l'aeroport 4 hores amb interrogatori amb gravacio de veu i video inclos,lectura de drets i anys de preso en cas d'omissio o falsedat de declaracio, body search (dic yo que buscaven drogues), inspeccio online dels meus comptes bancaris i llegir tots els meus papers personals i tot el que surt a les pel.licules. Per un moment em veia com la Nicole Kidman a aquella peli tancada en una preso menjant arros amb cucs!!!! Total que una noia sola sense plans de viatge, bitllet de tornada, ni contactes i de vol improvisat 3 dies abans i viatjant desde la India fa sospitos, jajaja! La guinda va ser quan van trobar el meu rotlle de cinta americana que porto per reparar coses (consell del meu pare) , van deduir que m'havia embolicat paquets de droga al voltant de les cuixes, suposo.Aqui va ser quan em van fer el registre corporal (nomes extern eh!!!) Quatre hores mes tard i amb una emprenyada del mil vaig anar a dormir. Final de la intro al pais dels meus somnis! Ho sento no hi ha foto en aquest cas tampoc.

4 comentaris:

  1. Caram!!! Surrealista. Creiem que només passa a les pelis. I no tenies molta por a part d'emprenyamenta?

    ResponElimina
  2. Penso que pot semblar sospitós als de immigració sobretot
    venint de la India. De totes maneres em sembla excessiu el zel dels australians.

    Vas entrar amb el passaport anglès o espanyol?

    A partir d'ara hauràs de complir estrictament les normes d'aquesta gent. Especialment si t'han gravat i tot!

    ResponElimina
  3. El meu amic anglès que ha estat a Austràlia diu que són així i que en la teva situació podia resultar sospitós.
    Però de totes formes tot lloc ideal ha de tenir algun punt negre... Llàstima que t'ha tocat a tu!
    Però clar, és que la cinta americana de la droga........

    ResponElimina
  4. "Cuidado, esa chica parece peligrosa. Va sola? Ahá y a demás viene de la india. Que vendrá a hacer por aquí"... I tu amb la cara d'inocent, desconcertada.. com si et veiés! jejeje
    Vaaaa, que ja ets dins! ara passa't el "tràmit" ja pots disfrutar del pais.
    Ningú va dir que seria fàcil arribar-hi!
    Petonas! :**

    ResponElimina