19 d’abril del 2011

Algu s'apunta a un Laos o un Cambodja?

Hola fans, jeje
Aixo es una crida a la reflexio per els que esteu seguint auquest viatge. En 3 o 4 setmanes l'etapa Australiana arribara al seu final, pero m'agradaria enllacar amb el sud est asiatic (familia, calma, je je).Pero per aquesta etapa m'agradria compartir viatge per diverses raons: Perque fa molts dies que la campo sola, perque us enyoro una micona a tots i perque em ve de gust que coi!
I la pregunta es: Algu s'apunta? Quedem a HoChi min o a Bangkok o Kuala Lumpur? Com ho teniu? Heu deixat la feina?Us ha deixat ella? Feu vacances?
El pais o paIsos aixi com la durtada tambe es pot parlar. Laos com a preferencia pero tambe hi ha rutes que inclouen Thailandia,Laos,Cambodja,Vietnam i la provincia que toca a Laos de China.
Primer de tot saber si algu de vosaltres (tots els que em seguiu sou de les meves persones favorites) s'apunta amb ganes de trotamundear.

Be, deixat anar aixo, deixo el blog en paron durant 7 dies aproximadament ja que faig una rutilla desde Darwin a Alice Springs on hi ha el monte Uluru (el vermell de les postals) dormint en campamentos i sota les estrelles. (Amb guies seriosos!)

Aneu pensant-hi ! Abracades a dojo!

8 comentaris:

  1. Uales Pandilins! Pensava que en tindries prou amb tantes emocions fortes, però es veu que no!
    Te'n recordes d'aquella pel.lícula de les dos noies de que viatjaven a Thailàndia i acabaven a la presó? Sueños Rotos es deia.
    Eh, ho has d'entendre, sóc el teu germà Rrrran!
    Com bé et pots imaginar, nosaltres dos passarem aquest cop, la Sabrina no ens deixa... Encara no hi és i ja mana!!! Juas!

    Seriosament, aquestes són zones també molt maques de visitar, millor en companyia, és clar!
    I la gent és alegre en general.

    Fes-te la típica foto davant el mon Uluru!!
    Un petó i cuida't!

    ResponElimina
  2. Ieeeeppp! Jo no m'apunto, bàsicament perquè no hi ha peles ni temps disponible! (tampoc seria el millor que puc fer tenint una feina estable).
    Jo, quan has comentat els destins directament també he pensat en aquella peli! Ens debia impressionar a tots dos germans (gran i petit)!
    Si vols viatjar, ara és el moment abans d'aventurar-te en una altra feina! ;**

    ResponElimina
  3. ...jo continuaré amb tu el viatge a través del bloc! No és per ganes, ja saps, però de moment és impossible!

    Un petonàs.

    ResponElimina
  4. Estàs feta una aventurera!!! Però hi ha una pagina que al apartat "foro" pots trobar potser companys de viatge que facin rutes similars a la teva. Busca una mica..igual fas una crida i trobes algú!!

    Es diu www.losviajeros.com

    Aprofita i pateja't tot el que puguis.
    Un petó

    ResponElimina
  5. jo amb l'embaràs ho tinc xungo, però m'hi apuntaria de bona gana!!!! tia, s'et veu súper bé!!!! me alegro muuuccchhhhhooo. (xcert, tens un privat al facebook! jijiji)

    ResponElimina
  6. Tot això de Laos i Cambodia em sona a Pol Pot i milers de morts. Espero que ara sigui diferent. Jo també estic influenciat per les pelis però la història conte.

    Ja ens diràs com t'ha anat. Potser ara son gent encantadora.

    Bona sort quan hi vagis.

    ResponElimina
  7. Ja ets una experta aventurera! Fent bots de continent a continent, ostres tu. La idea em sedueix, però el compte corrent i les obligacions em fan tocar de peus a terra. Cachis! Què avorrits que som..ijiji

    ResponElimina
  8. Per cert, has mirat si a aquests països hi cal un visat, carta de recomanació, direcció de residència, itinerari... Ja saps, per evitar algun contratemps... jejeje

    ResponElimina