31 de març del 2011

India, reflexio final



Acabo d'aterrrar a un nou continent, pero el meu viatge per India mereix una reflexio final! Un pais amb moments magics pero amb moments tragics o tragi-comics a vegades. Els paisatges una mica decebedors pero em quedo am dos llocs especials, per l'ambient, les sensacions i l'escencia: Hampi i Verkala. La cultura de vendre, desde incens fins a llogar habitacions o vendre la propia imatge fent pagar una foto acaba fent mella pero de vegades la puresa d'algun somriure et fa molt felic i amb paciencia hi ha companys de viatge que m'han ensenyat que pots passar per sobre la barrera turista-indi i que no et vegin com un bitllet. Un dels moments macos de veritat va ser pendre un chai (te) amb un senyor indi i altres treballadors d'una plantacio de te en una parada mentre passejava d'hora pel mati per les plantacions com amics.Tambe la visita al poble de la Ranemma va ser bonic, i totes les hores mortes a Hampi com si passeges per un regne Hindu encara amb l'escencia intacta. Dormir la migdiada sota una barca a la platja de Verkala i veure les aligues marines entre palmeres.... Les ciutats son un formiguer on el soroll et pot fer perdre la calma pero on els mercats son un espectacle digne de veure durant hores. El transport es qualsevol cosa menys aborrit pero requereix habilitats especials ja comentades amb anterioritat, je. Be en resum podria dir que India m'agrada i m'esgota a parts iguals. Cinc setmanes d'aventura India, que mes es pot voler a la vida? Propera entrada: Inicis a Australia, nomes faltava el foco apuntant-me a la cara

6 comentaris:

  1. Apart de l'entrada entrebancada, ja veuràs que el païs dels Ozzys és una passada, una barreja entre Anglaterra i USA, però amb una gent molt diferent als anteriors.
    I no te l'acabaràs! En realitat és tot un continent, Europa hi cap a dins més d'un cop...
    Però segur que xales!

    ResponElimina
  2. Un gran resum, en la linia dels teus escrits... Així que ja vas cap a Australia? pensava que estaries més temps per la india...Doncs apa, ara a gaudir d'una altre cultura,i en aquesta espero que no hagis d'esquivar flegmes!! jajaja
    Vigila amb els surfers! tu ja m'entens...

    ResponElimina
  3. Estic d'acord amb la Raquel. Un molt bon resum del teu viatge a l'India. Jo Australia tampoc la conec per tant no et puc donar massa consells però segur que seguint el teu blog m'arribarà l'essència del continent.
    Esperem impacients la teva pròxima entrada al blog.

    Ei! Fem un Skype si pots.

    L'Arnau vol saber si tornaras a l'Índia.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Em costa seguir la velocitat de les vostres comunicacions.
    Tinc de estar atent al blog i al correu.
    De totes maneres veig que has arribat bé a Austràlia.Fa temps que diuen que és un país de gran futur. Ja ens aniràs explicant.
    Quan tinguis una adreça mes o menys estable t'enviaré el carnet internacional si vols.
    Cuidat dels cangurs, diu que tiren coces!

    ResponElimina
  5. Uau! Australia ya! Jo només conec d'allí un parell de grups musicals, per si els agafes en concert, Tame Impala i Midnight Juggernauts. Molt bons.

    Bona continuació de ruta.

    Per cert, no vam provar de fer skype divrndres pq encara no hem re-quedat x dinar. Ara que s'han acabat les eleccions a veure si tornem a la rutina amb la "Viernes pipol"

    ResponElimina