15 d’abril del 2011

Amazoneando Cape Tribulation








He passat dos dies de pelicula a Cape Tribulation un parc natural de costa 2 hores al nord de Cairns disfrutant l'entorn perque lo que son persons i interaccio es mes be escassa...

Coses que he fet:

1. Dormir enmig d'un rainforest(selva) pero en una cabana eh!

2. Veure 4 cocodrils (un a la platja!)

3. Galopar per la platja i per dins del bosc amb un cavall anomenat Thunder.

4. Fer una excursio resseguint la costa en platja paradisiaca pero sense poder banyar-me pq hi ha cocodrils, meduses i algun que altre tiburon (en serio) amb una alemanya de 45 anys molt trempada.A la tornada la marea havia pujat i varem optar per NO creuar un rierol que s'unia amb el mar.Va ser una sabia decisio ja que el dia seguent al mateix lloc vaig veure un cucudrilu gran!!!!!

5. Veure un Cassawary ,un pajarraco amb pinta prehistorica gran com un emu pero selvatic.

6.Coneixer l'homonim de Cocodrilo Dundee pero en versio susurrador de caballos (igualet us ho dic) pero es deia Steve...Dundee? (El guia de la sortida a cavall clar)

No esta mal, no???I dema, ... vol cap a Darwin !

5 comentaris:

  1. Coses que jo no he fet en relació a les que tu has fet aquí:
    CAP! jejejeje
    I quina cosa t'ha impressionat més? Els cocodrils, el Cassawary o el Dundee???? Juas!
    Com t'ha quedat el cul després del Thunder?
    Saluda el Charles de part meva, gran teoria la de l'evolució. ;-)

    ResponElimina
  2. I el thunder feia honor al seu honor? Galopa a "tot ótie"? M'has fet venir ganes d'anar a muntar a cavall!
    A veure si em recupero una mica econòmicament i organitzo una sortideta.
    Cuidáoooo! como diria aquell, amb els cucudrilusss! amb els dundees doncs depèn, no?! gag gag!! ;)

    A la foto hi surts amb un "chicks" molt marcats.
    Feia calor? 'taves molt contenta? o potser és la perspectiva de la foto?

    ResponElimina
  3. ups.. volia dir "feia honor al seu nom" (m'acabo d'aixecar i no em rutlla el cap)., jeje

    ResponElimina
  4. Ei jo també vaig veure un Cassawary! Quins ocellots més guapos!

    ResponElimina
  5. Has comprovat si el Dundee s'afaita amb ganivet?

    ResponElimina