4 d’abril del 2011

Melbourne, sushi i estilazo




Superat el moment immigrant illegal traficant de drogues MELBOURNE! Una ciutat que m'ha encantat desde el primer segon.Pels forofos del disseny, l'estil, la barreja, l'art, els esports, les terrasses, els locals xulos, el mar, els parks. Te absolutament de tot! Es molt activa, acollidora i funciona tot com un rellotge! L'unic inconevenient es que ho trobo tot car pq arribo de la India i em fa por gastra-me els estalvis en un tres i no res! Hi ha museus, transport i activitats gratuites per la ciutat. El turista el tracten com un SR i tenim al nostre servei desde dutxes a informacio de tota mena, sales de lectura.Andorra en podria intentar apendre. La gent es moooolt amable, encara m'he de trobar una mala cara en una botiga, i aysss amics del sushi, el bon menjar i el cafe,...aixo es el paradis!!!!!!!!!!! Segur que els hotels tambe son una pasada, pero jo m'estyic en un hostel que he de dir que esta tambe molt be (gimnas, vuina, te gratis, portes electroniques,), pero dormo en dormitoris compartits. Hi ha molt asiatic i moltes noies i nois espectaculars (tipo vigilantes de la playa) aixi com noies tipus Sexo en NY i frineds. Vaig a peu gairebe sempre, de moment he fet: Comprar roba d'hivern, anar a correr pels parks del canto del riu, visitar un museu, menjar sushi cada dia, anar a un park amb festival nacional de la flor (molt important aqui )i que tampoc va estar malament, mirar pelicules a la tele del gimnas (Pretty Woman i una altre), mirar mil botigues increibles,flipar amb el disseny a tot arreu, desde edificis a cartells... Tenia un parell de contactes fets a India que creia que m'acollirien aqui a Melbourne pero na nai no ha anat be aixi que dema agencia de viatges i a organitzar el viatge per la resta d'Australia que ja estic esgotada de fer-ho tot jo i aixo es molt gran i complicat!

7 comentaris:

  1. Vaja canvi oi de la India a Australia? Segur que t'ho passaràs molt bé i sobretot no t'estressis que no hi ha pressa no?

    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Això sembla Holywood . Segur que deu tenir algun efecte negatiu (com per exemple el preu de les coses).
    Es veritat que condueixen per l'esquerra i que l'aigua
    quan s'en va pel forat de la banyera gira en sentit contrari?
    La teva visa d'entrada per quant és vàlida? Sobretot no depassis el temps (o ho renovis altre cop). Sembla que no estan per romanços!

    ResponElimina
  3. Collons amb els australians! Ja veig que no s'estan de tonteries. Jo tinc la teoria, però, que hi devia haver algún policia macizo que et volia fer un repàs...
    Què xulo sembla tot! Disfruta molt, i truca amb skype quan puguis, que mola molt. Petooooooooons. XOXO Gossip girl

    ResponElimina
  4. Caram quin canvi, dels colors i olors de la India, a la modernitat australiana!! pasat-t'ho bé i ves en compte amb els cangurs boxejadors i els cocodrilo-dandee......

    ResponElimina
  5. Te lo dije, pequeña... Down Under is paradise (sometimes).

    ResponElimina
  6. Carai amb Melbourne! Aquí ja et veig en la teva salsa, com sempre en aquest tipus de ciutats el que et frena de fer coses són els calers! Maleït capitalisme! Tu disfruta i fes el que necessitis/vulguis fer a cada moment, i com bé apunta la meva germana gran sense pressa! Que estas de happy travelling!

    ResponElimina
  7. Per cert, suposo que ja que ets per aquella zona contractaras un tour a veure el gran escull de coral no? vull fotikis.. (ja saps que els bixejus sempre m'han agradat!).
    Petonàs!

    ResponElimina