7 de març del 2011

Comentaris als darrers comentaris

Adam no t'amoinis que elscharming men que hi ha son de 60 cap a munt, els jovenivols son ultramistics i no es relacionen gaire.

Papa els trensno son tan galmurosos com l'orient express, pero atapeits de gent i menjar. A les estacions et venen tambe coss per la finestra, de tot vaja!

Laura en cara cap moment la luh pero estic , pero a un comentari d'un senyor angles de 70 anysdel
grup que anavem : Oh look a fisherman! salta el conductor Indi del rickshaw i diu :Amazing in' it?

Lisa aixo es una sorpresa cada dia! La connexio es dificil pq no puc carregar fotos i els teclats no tenen accents pero ja em perdonareu!Si que m'ho passo pipa i tan de bo ho poguessiu viure tambe vosaltres!Per cert el meu dring dring mesta portant sort.

Avui vaig a comprar tela per Ranemma i familia.

De fet he de marxar ara .Petons a tutti!

5 comentaris:

  1. Estic fent proves d'escriure comentaris. Encara no domino molt bé el sistema.

    Crec que demà veuràs a la Ranenma. Records de tots nosaltres.

    ResponElimina
  2. Sí, sí. Dona-li records. Ja ets a la Fundació?

    ResponElimina
  3. La Ranemma és tant petita com sembla a les fotos???

    ResponElimina
  4. Yolandiii! Veig que t'ho estas passant de conya! segueix aixi, tinc ganes de llegir més! Un petó des d'Andorra.Marta

    ResponElimina