1 de març del 2011

Bazar, bicicletes i Messi






Namaste,

Ahir vaig aventurar-me a anar a Margao amb un mini autobus de linia ( colors llampants a petar de gent, amb estampetes i altar a Shiva, Vishnu, i altres deitats que tot i que no m'han presentat van beneir el trajecte del que vaig sortir indemne, jajaja. Et plantes a la carretera i quan passa l'autobus crides COLVA! pim pam.

Ja vaig amb el típic pantaló i camisola, i la veritat es que es nota que caus més en gràcia, ja que fins i tot em fa mal als ulls a mi veure els turistes com si estiguessin a Lloret de mar.

Els mercadillos també són una passada atapeïts i hi venen de tot.Molt divertit si no tens claustrofobia i regateges.

Finalment disculpar-me per la falta d'imatges, però és que em fa molta vergonya fer fotos al personal i les autofotos quan vas en bici circulant per l'esquerra a la Índia són perilloses, je je

De tota manera una dedicada al Jaume i l'Àlex que tenien raó, el barça a tot arreu, i una de la Katrien i jo .

Propera parada dia 3 de març Hampi! I prometo intentar generar més imatges! Gràcies pels comentaris!

14 comentaris:

  1. Ahora si que empiezas a darme mucha envidia, de verdad! Esto de moverte ya en autobuses y ponerte comoda, con ropa de ellos, es síntoma de que empiezas a adaptarte muy rápido al medio y eso te servirá para estar más a gusto con todo lo que te rodea.

    P.D: Disfruta, pero sin bajar nunca la guardia.

    ResponElimina
  2. Fútbol club barselona amigo, fútbol club barselona (amb accent indi)!
    Namasteeeeeeeeeee.....

    A.

    ResponElimina
  3. Això de que puguis incloure fotos és molt cool !!

    ResponElimina
  4. 5 dies i 2 entrades? Hauré d'estar més "al loro". Volem foto en bici en el caos circulatori!!

    ResponElimina
  5. Hola guapa!!
    fa dos dies i no hi havia res en aquest bloc i quan me n'adono ja hi ha tantes entrades que no tinc temps a llegir-les totes!!
    ja em semblava que no calia que portessis tanta roba... també has trobat els llençols? :-)
    disfruta!!

    ResponElimina
  6. Yolins!!!! ole aventurera!!! jijiji
    no puc contactar amb tu si pots busca el meu telefon de skype es el meu nom complert. bueno cuida´t molt i ojo l´aigua!
    Una abraçada forta.

    ResponElimina
  7. guapa!!! quina canya tia! osti disfruta aquest moment a tope i cuida´t molt, una abraçada!!!

    ResponElimina
  8. A mi com que em faria gràcia veure't en alguna foto amb el típic Bindi al front!
    http://es.wikipedia.org/wiki/Bindi

    Si que és veritat, anar com al típic guiri de lloret per aquelles contrades no et faria justicia.
    Et queda molt bé la típica roba india!

    Segueix deleïtant-nos i fent-nos envenja (sana) amb aquests reports!

    Petonas des de Vilafranca del Penedès!

    ResponElimina
  9. MOLt be yolanda ets una crack, no tothom te la teva empenta anims.

    ResponElimina
  10. Visca les nenes valentes que veuen cervesa índia, agafen autobusos cridant contrasenyes secretes i porten camisola!!! JIJI

    ResponElimina
  11. Ei Pandi!!!

    Ja ho he aconseguit! Quin exit el teu blog no?!! Suposo que estant de ruta ho tens més difícil per escriure. Sí sí ens agraden les fotos. Així ens fem a la idea que estem allà amb tú.

    ResponElimina
  12. Esteu guapísssssssimes! Nena si que has escrit cosetes ja!! M'hauré de posar al dia. Com va el sac de seda? Aguanta?

    ResponElimina
  13. Osti Yolanda... la camisola aquesta et queda de fabula! estas guapíssima i no saps l'enveja que em fas. Endavant!

    ResponElimina