14 de març del 2011

Mysore, un dia i dues nits




Qui mes qui menys li sona un palau Indi amb mil llums , doncs aquesta es Mysore. El Palau certament molt bonic per diins i per fora, pero mes be un palau com mig britanitzat cap a finals del segle XIX princips del XX.
Just abans d'entrar a visitar el palau em trobo una defilada amb tambors i 15 paios amb una vara de metal.lica de 3 metres atrvessant-los les galtes. Com per ensopegar i tocar una de les puntes...No vaig poder esbrinar de que anava el tema, pero dic jo que com a minim al que guanyes li tocava un viatge per fer la volta al mon gratis...

Doncs amb un dia recorrent la ciutat ja la veus. Molt transit, molta aficio al cinema i un mercat fantastic.El mercat potser es el que em va agradar mes, ple de parades desencies i semblava que tambe de la produccio mundial de fruita i verdura, riute'n del mercabarna!

Ple de turisme Indi i gent passant el diumenge en familia. Ta be pero no mata.

6 comentaris:

  1. Estic al.lucinat per les fotos. Quina tècnica la d'avui dia!
    Info: Els tràmits pel cotxe segueixen. ITV passada. Els tractes amb el "Jose" de la Tributària han anat bé. Al final no he pagat res. Demà Matriculació. Encara no se res del carnet.
    La fitxa de Ranemma diu nascuda Des. 2993. Suposo que no es tan important si te 3 anys més o menys.Espero que contin els anys com nosaltres.!

    ResponElimina
  2. Ahh, quin mal. Suposo que deu ser típic allà. És com aqui algunes processors de setmana santa que també fan cada cosa que no vegis..

    ResponElimina
  3. Oooohh que xulo aquest blog!!! Imagino els teus relats i em sembla que deus estar passant uns moment únic i innolvidable. Tothom t'ho diu però és veritat, disfruta tot el que puguis i viu al màxim cada moment i experiència.

    Un petó

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. UUUUAAALA!! Foto de revista de viatges. Però que "xungo" aquest artilugi!!! I més amb tanta gent annt i venint.... Com s'ho deuen fer??

    ResponElimina
  6. I tu, et sents turista o investigadora de cultures??
    Jo t'escric des d'Alemanya, un món totalment oposat. No te n'adones dels contrastos que hi ha al món.
    Et tracten bé? Alguna cosa negativa a dir?
    Espero que no.
    Kissssssss....

    ResponElimina