31 d’agost del 2011

India Nord



Superat l' episodi fronterer (veure entrada El meu primer suborn) vaig passar un parell de dies a DELHI per decidir el proper destí.
No tinc idea de les proporcions de la ciutat ja que em fa mandra ficar-m´hi. Em conec un carrer i mig, dos estacions de tren ( Old Delhi Raiway Station i New Deli Railway Station ) i la linia 1 de metro .Si, tenen un metro moderníssim.
I vaig fer una visita llampec al Red Fort només per fora perque la entrada per estrangers costava 250 i pels locals 10.Aquell dia aquest fet habitual em va tocar els nassos i els vaig dir que no gràcies.Veure foto postaleta desde fora.
 Aquests dies coincideixen amb unes grans manifestacions que hi està havent a la India en support d' un activista anticorrupció politica que es diu Anna en plan Gandhi (salvant distancies) i que està movilitzant la ciutadania com feia temps que no passava. Tot de bon rotllo en general sense gaires hosties per mig.
I el proper destí s´ha sortejat i ha tocat RISHIKESH un indret de pelegrinatge molt important de la India bastant aprop del naixament del Ganges i capital mundial de la meditació i el yoga.
Dia i nit pelegrins de tota la India van amunt i avall creuant ponts penjants per banyar-se al Ganges fer ofrenes, visitar temples i allotjar-se a ashrams i practicar yoga que són molt econòmics t o fins i tot es pot donar la voluntat.Situat entre muntanyes de verd frondós aquest és un lloc amb força encant, molt bullici però amb un cert aire contemplatiu que dóna molt descans després de Delhi.
Una mica pija hippy de moment en comptes d´un ashram disfruto d' un cuartutxo amb dutxa i lavabo i sense animalons (bé només llangardaixos) entre arbres i amb un restaurant pseudochillout indi.Una de les curiositats de la zona es que està minat de israelites/as. Es veu que venen aquí després de 2 o 3 anys de servei militar obligatori i es desfasen a més no poder amb drogues.La veritat es que no són gaire afables, per primer cop em trobo que no em responen a les salutacions.
 I de moment per aquí em quedo provant clases de yoga a diferents llocs per 2 euros/2hores!!, je
PD: De moment ja he cantat ohm, he saludat el sol, he fet la cobra i altres animals que no recordo, he inhalat per un nariu i exhalat per l´altre i m´he concentrat en tots els  meus ¿xacres? ,jeje.

4 comentaris:

  1. Et senta bé viatjar per aquests mons....estàs molt maca!
    Aquí tot continua endavant.
    Un petó
    Ingrid

    ResponElimina
  2. Amb tot lo que estàs experimentant, planteja't la possibilitat d'escriure algun conte de viatges, llibre , etc. Com deia la Beryl ,ara tothom escriu llibres sobre qualsevol cosa. Doncs això. Per exemple "Viatjar al Nepal i la India per 2 euros al dia" o "Com utilitzar el transport públic al Nepal" o "Control de situacions als passos fronterers al subcontinent Industànic" Bé, potser s'haurien de millorar els títols, però pensa en la idea..
    Molts records de tothom. Sort amb el ioga!

    ResponElimina
  3. A mi m'agradaria provar això del ioga. Deu estar bé per una temporadeta. Ja ens ho explicaràs amb detall.

    Ara miro si estas a l'skype.


    Petonets

    ResponElimina
  4. Quan vagis a Rishikesh i estiguis aprop del Ganges no t'hi fiquis eh?
    Que aquelles aigues estan molt brutes! Hi fiquen els morts, es renten, hi fan obrenes i segur que també s'hi fiquen bestioletes, etc.
    Una abraçada molt gran! ;**

    ResponElimina