30 de setembre del 2011

Hawai, Bombay (potser no) i Ko Taho






Ko vol dir illa, i per això un acaba tenint converses com: Com heu anat de Ko Taho a Ko Pagnan? Passant per Ko Chang i despres saltant a Ko Phi Phi o fent la volta per Ko Lipe i despres Ko Yang?

Total que de tantes illes arxipelags i platges un no sap realment on anar. Quin problema! Vaig a fer bronzo aquí o allà? Els batuts de coco seran mes economics a Ko Lipe o a l' arxipelag de l'est? Ja us ho dic jo gairebe que s'esta be a qualsevol lloc!

Doncs això avui m'he llevat i he deixat les dos amigues dormint al bungalow que compartim a peu de platja,
i quan dic peu de platja no vol dir 700 metres i una via de tren mes enllà tipus castelldefels, vull dir i espereu que ho mesuro...10 pases de les meves.He pres un tè veient sortir el sol he fet ioga (je je si ha calat tot i les experiencies de verguenza ajena), i despres totes tres hem esmorzat amb la brisa matutina per seguidament agafar un pickup i anar a descobrir altres platges on no hi hagués vent.Per variar, ja sabeu!
I aqui es el lloc pel snorkeling i el submarinisme.Es veu que un dels millors llocs del mon... i es un taranna d'anar fent i amb la calma que m' encanta, el tema gandula aqui el practiquen i a les nits espectacles de foc en plan malabars a la platja.

Tot plegat un infern!

9 comentaris:

  1. Ostres sí, quin estress!!! Ja dic jo, total, perquè vull anar a voltar món... amb lo aburrit que és!!!

    En serio, quina tranquilitat això del yoga a la platja. Lo de la vergüenza era ajena o propia??? Suposo que a sobre no hi devia haver ni un ànima per allà, per tant ni vergonya has de passar!!

    M'agrada molt la primera foto i quin tipillo que se t'està quedant amb això del yoga!!! Me n'hauras d'ensenyar!!

    ResponElimina
  2. Sí, sí, estic d'acord amb la Lisa: estàs pibón pibón! I fas molt bona cara i se't veu feliç. Doncs res, tu vés apuntant on hi fan els millors batuts de coco, que algún dia haurem de visitar aquelles contrades. Petons!

    ResponElimina
  3. Hello Yolanda,

    Enjoying reading about your travels and seeing photos but miss seeing you in person. We have been holding your little niece. I suppose you are looking forward to meeting her as well. Difficult to keep uncle Brian and Papa i order when they get together, usually watching football. We had a lovely meal with Lisa yesterday.

    Continue to have a good time. Lots of love.

    Jenny

    ResponElimina
  4. Ostras Yolanda! realment hauries de publicar un llibre. Plantejat-ho en sèrio.
    No connectem gaire sovint, pero quan entrem, ens llegim tot el teu bloc. I ara hauria rigut a "carcajadas" si no fos perque estic dins un bar plè de gent calladíssima i concentrada en el fútbol (la vergonya que jo encara no m'he tret...)
    Et voliem convidar a l'assemblea, pero està clar que aquest any no vindrás... aprofita! que ens fas una enveja!!
    Per cert, hem vist que ara estàs per Thailandia... el Paco i la Neus se n'hi van ara i hi seran fins el 17 o 18. Potser coincidiu! així tindries una mostra de CAM Base amb tu uns dies...
    Una abraçada ben, ben forta! Judit

    Hola guapíssima!!!! totalment d'acord amb la Judit! a mes el títol del llibre ja el tens: "Pandi Travel"!
    Ara fa dies que no t'enganxo en directe... estarè a l'espectativa per veure com van els "animos" i sobretot que tiris andavant, per que aquí la cosa esta fomuda.
    Veient la foto de la platja em donen unes ganes de venir capa Thai!!! i no per la platja eh???!!!
    A l'espera de la propera cronica rep una forta abraçada i molts petonets de mi, i segueix andavant!

    Ernest

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Iep, que m'havia colat d'entrada de blog i el comentari era d'un altre.
    Total que veig que estas "de luju" per les platges remotes de Ko Thao.. quina enveja tu!

    Jo si fós tu, faria algun mini-curset de submarinisme, val molt la pena. Però això va a gustos suposo. Ho dic per innovar i fer coses que normalment no faries (que no siguin perilloses, òbviament).

    Per cert, aquest cap de setmana que ve estarem tots per Can Chevic (de celebració d'aniversaris) i segur que et trobarem a faltar.. però tu disfruta al màxim cada experiència que no es viatja pel món cada dia! (en el meu cas ni cada any, :( ).

    ResponElimina
  7. Avui tenim reunió de tots. Es l'aniversari de uns quants.
    Crec que vindrà Lisa i nens , Arantxa, Sabrina ,Adam i també Alex. Es diumenge i son les 11 del matí. He estat netejant el jardí. Aquesta setmana va vindre en Quim Sallés i van tallar i esporgar els xiprers i els arbres. Ara tinc molta feina a eliminar les deixalles.
    He llegit al TIME que Nepal és terra d'espies i confidents degut a l'assumpte del Tibet.Tens aquesta impressió?
    Fins a la propera. Petons.
    Papa

    ResponElimina
  8. Hello!! Com va? ara fa temps que no escrius, puja almenys un fotos així veiem en un cop d'ull per on pares!!
    Això del yoga enganxa tant com diuen? La veritat és que està aconseguint un tipet d'allò més maco i saludable!!! M'ho hauré de plantejar...

    Un petó

    ResponElimina
  9. Eh!!! On ets, fa dies que no en sabem res... :-(

    ResponElimina