4 de juny del 2011

Com que caurà?




Quin problema hi veus? Que s'ha d'anar, doncs s'hi va ! Aixx l'ànima Vietnamita, desacomplexada i al toro!

En una moto hi poden anar 1, pero quin desaprofitament de recursos! Millor 1 + màquina de cosir, o 2 + vares d'acer de 7 metres, 1+ bebe + ordinador, 1+ 20 rates en gabia, 4 + gat.Les combinacions infinites!

Que tens el nas i les orelles un poc congestionades, doncs per això es deixen tots les ungles del dit petit llargues, per fer net en public i sense pestanyejar!

La benzina va cara, total fa baixada, doncs l'autobus i motos en punt mort!

Amb un pijama ja fas pel dia i per la nit!

El semafor en vermell no necessariament vol dir Stop...

La diagonal es el cami mes curt en una intersecció!

Hola, em dic fulanito/a, i tu, quants anys tens ,estas casada? Per què?!!!!

Si ells estan desperts perque tu no?

Mostrar els bitllets no es un problema. Estic fent pasta per un tubo en auquest restaurant i mira quants bitllets tinc! A veure tu quants diners portes?


Per alguna cosa han sobreviscut a 1000 anys d'invasio xinesa, colonitzacio francesa i la guerra americana!

2 comentaris:

  1. Boníssima!!!!! Aquí t'has superat, gran resum de l'estil de vida Vietnamita en mode Pandi.
    Sembla que a algunes d'aquestes coses ens costaria fer-nos-hi, eh? Difícil inclús per algú tant adaptable com tu! Encara recordo quan vas sortir per la porta d'arribades a Bcn, amb els ulls una mica més axinats semblaries una indígena de Vietnam, tota morena, cabells foscos foscos "mig" pentinats i roba ample asiàtica. No em vaig fixar en la teva ungla del dit petit...

    Per sort cap Vietnamita et va fer el pes i se't va quedar allà!

    ResponElimina
  2. Sí sort!! Jo tampoc em vaig fixar en l'ungla del dit petit, ja ho faré. No pateixo però, perquè com a mínim lo de les flegmes indies no ho has importat per tant suposo que aquesta mena de tradició sembla que no interessa.

    ResponElimina