15 de maig del 2011

De la flegma a la inspiracio





Va ser un aterratge suau a Vietnam, nomes 30 minuts per aconseguir la visa!

Primera experiencia, un Thailandes em paga l'autobus perque no tinc suelto, i despres soc una catalana guiant un grup de tailandesos per Saigon fins a l'hostal!

Segona impressio, em sento en un lloc familiar, canvio les escopinades de la India per unes inspiracions sorolloses de la mucositat cap en dintre (aqui son mes de guardar-se les coses...El transit per l'estil, pero fan unes pitades menys llargues i les motos mes o menys t'esquiven pero els cotxes els has d'esquivar tu!

Els somriures no fallen mes que una o dos vegades i a mes impresionen mes perque van de cara inexpresiva a somriure expansiu.

Despres de trobar hotel el primer que faig es buscar dinar i m'en vaig al lloc on veig Vietnamites i cadirews i taules de plastic sense luxe que sol garantir bon preu i bon menjar. Alla hi ha dos excombatents que ara viuen al pais (america i australia) i m'expliquen quatre coses.

Panxa plena i lloc per dormir,Good morning Vietnam.

4 comentaris:

  1. Yol, quina alegria!
    Un inici de periple pel país dels Charlies (NO de les Charlies!) fantàstic. Boníssima entrada. Has arribat al nivell de condensar en quatre línies les principals característiques i fets rellevants d'allà on ets.
    Ja tens un sisè sentit per detectar els llocs de bona menja, eh? Jeje. Si hi ha dos "Veteranus" és que val la pena. Per cert, quines coses que fa el coco, van allà a lluitar contra els locals i acaben quedant-s'hi a viure...
    Ens alegrem molt que segueixis tenint experiències positives i enriquidores, però recorda que tens una casa aquí, eh? jejejeje

    ResponElimina
  2. També segons en Josep Vendrell diu que Vietnam és un país meravellós.Contents de que hagis pogut arreglar el tema d'internet i el teu blog.

    ResponElimina
  3. Pandalins! M'alegro de sentir que no has tingut massa dificultats en arrivar.
    Bona impressió de moment no? I jo que no hi hauria pensat mai d'anar-hi al Vietnam. I pel que m'arriva és un lloc força interessant!
    Enriqueix-te de la seva cultura, gent i paisatges que segur que valen la pena.

    ResponElimina
  4. Pandi,

    Que divertides les teves entrades al blog!! Espero que llegeixis els comentaris d'entrades antigues, si no aquesta no la veuras! Últimament no em conecto tant com voldria!! 'ha agradat lo de les inspiracions cap en dins i que es guarden les coses per ells. Juasss.

    ResponElimina