25 de novembre del 2011

De temple a mercadillo i tiro perque em toca



Benvinguts a Chiang Mai!

El night market, el ChinaTown, el Saturday market, el Sunday market i la mare que els va ....No vull comprar res, pietat!
És una barbaritat, quan penses que has acabat gires cantonada i veus els llumets i fanalets il.luminant més paradetes de mil coses inutils amb més pinxitos de a saber que, gofres, blat de moro i banana arrebossada.
A sobre tot ho fan a mà et diuen, clar,clar tu i el que té el mateix a la parada de més enllà...i, no, no et dono el meu millor preu diguem tu quan vaaaaaaaaaaalllllllll! 

Vegeu a les fotos la cara de desesperació de la Bea (normalment compradora professional i compulsiva)

I els temples,quin follón! No m'entero de res! Budhas a punta pala tots diferents, monjos que et posen pulseres de fil i et tiren aigua o et lliguen un fil al voltant del cap, bastonets que s'han de cremar, ramillets d'orquidees, estil xinès-tailandes-nepali, dracs i animals varis, per no parlar del monjo devant del que em vaig agenollar per no quedar més amunt que ell (que es veu que no es fa) per al cap de 5 minuts de mirar-lo de reull arribar a la conclusió que es una figura de cera! 

I aquest excés, també en la creativitat,el disseny,els locals fashion, la simpatia de la gent, la cultura i mhhhh el menjar, els restaurants, els concerts...Chiang Mai és intens i mola!


3 comentaris:

  1. Jo crec que heu d'estar ja embafades de mercadillos , monjos i cares orientals. Això deu ser com jo que després de veure Egipte vaig dir que ja he vist totes les pedres que s'han de veure en el món.
    Ahir vaig anar, després de molts anys a la caminada popular de Vallirana(14 km). Vàrem passar pel "camí del soldat romà" just per les roques sobre Can Chevic.Cinc hores de camí.
    Les altres novetats polítiques i econòmiques del país millor no comentar-les!
    Has enviat bones fotos.
    Papa

    ResponElimina
  2. Hola yolanda!! Feia molt que no entrava al bloc, perdona'm! que vaig de cul i no hi penso mai, pero he aprofitat per llegir tot lo atrassat (des de la foto dels bastoners!!!) i he flipat mil mililons de mandonguilles amb les teves aventures!!!!!! Nena quina passada tot! quin munt de llocs i coses surrealistes que t'estan passant! lo del cocoter que et va caure a sobre al·lucinant! per sort veig que estas ja ben recuperada, aquestes platges i illes impressionants!!!
    Per Andorra tot segueix ben igualet, tu a la platja i nosaltres començant a tenir fred, pero per desgràcia encara no ha nevat una merda i tot sembla indicar que la Puríssima a prendre pel cul se n'anirà!!! i jo morint-me de ganes d'esquiar i no hi ha manera, i currant a fondo que estem en campanya electoral i diumenge són les eleccions generals, i na fent que són 4 dies i 2 plou! jejeje
    Bueno dp d'aquest rollo patatero, només desitjar-te que disfrutis molt i que segueixis explicant que he rigut molt i és molt interessant!
    Un petó i fins la pròxima!!! i prometo entrar més sovint!!!! Una abraçada!!!
    Marta

    ResponElimina